Dorim să vă oferim o experiență cât mai plăcută, în limitele în care ne permitem. Mai jos aveți câteva întrebări frecvente pe care le-am primit de la oaspeții care ne-au vizitat deja.

Dacă vă aflați în altă situație decât cele descrise aici, nu ezitați să ne contactați direct.

Întrebări frecvente

Cum se poate plăti cazarea la Pensiunea Riunione?

Modalitățile de plată acceptate de noi sunt : Cash (RON), Card bancar ( VISA / Mastercard / Maestro/ VISA) , Virament bancar, Tichete de vacanță, Voucher de vacanță

Primiți animale de companie?

Momentan nu primim animale de companie în camere.

Oferiți paturi suplimentare?

Avem o capacitate de 2 paturi suplimentare în total. Contactați-ne pentru preț/disponibilitate.

Oferiți mic dejun tip bufet suedez?

Oferim mic dejun la cererea clientului, respectând cerințele sale de dietă.

Copiii au gratuitate?

Un copil cu vârsta între 0 și 8 beneficiază de loc gratis când sunt folosite paturile existente. Un copil mai în vârstă sau un adult vor plăti taxa de pat suplimentar. Numărul maxim de paturi suplimentare într-o cameră este 1. Nu oferim patuturi speciale pentru copii în cameră.

Care este politica de anulare?

Dacă rezervarea este anulată sau modificată cu până la 2 zile înainte de data sosirii, nu va fi perceput nici un comision Dacă rezervarea este anulată sau modificată mai târziu sau în caz de neprezentare, se va încasa 100 % prima noapte.

Care este politica de reclamații?

Reclamațiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se vor face pe loc, pe toată durata șederii turiștilor în Hotel. Reclamațiile ulterioare încheierii sejurului nu vor fi luate în considerare. Reclamațiile privind prejudiciul cauzat prin furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor aduse de client în hotel trebuie aduse la cunoștința hotelului în cel mult o oră de la data constatării evenimentului.

CONTACT

Contactează-ne

    Nume:


    Email :


    Telefon :


    Mesaj :